Frågor och svar

Om du inte hittar svaret på din fråga nedan - skicka ett mejl till support@sisuidrottsbocker.se. Uppge din bokkod i mejlet så kan vi hjälpa dig snabbare.

Varför kan jag inte se filmerna eller annat innehåll på webbplatsen?

Vi har valt ett format på filmerna som ska passa de flesta nya datorer samt mobiler och läsplattor med iOS, android etc. Därför kan några av våra användare behöva uppdatera sina webbläsare, här nedan hittar du länkar till de senaste versioneerna av webbläsare

- Här kan du ladda ned Google Chrome (kostnadsfritt)
- Här kan du ladda ned Firefox (kostnadsfritt)
- Här kan du ladda ned Microsoft Edge (kostnadsfritt)

Varför buffrar / hackar i det uppspelningen av filmerna?

Buffringsproblem är ofta nätverksrelaterade.

På Bredbandskollen.se kan du testa din uppkoppling. Vi rekommenderar att du når upp till minst 1.5Mbit/sek i hastighet för nedladdning i detta test. Ligger du under denna hastighet kan störningar förekomma. Ligger du under vår rekommenderade hastighet kan du testa att koppla från andra enheter som är anslutna till samma nätverk.

Har du några frågor eller behöver assistans kontakta oss på support@sisuidrottsbocker.se. Glöm inte att skicka med din registreringskod.